Friday 15 February 2013

aku kenal dorang nie...

aku kenal budak2 nie time sekolah rendah lagi, time tu sume nerd lagi yela budak sekolah rendahkan budak laki rambut stok buku teks rambut belah tengah. hehe.. masuk sekolah menengah masing2 dah matured, yang laki dah hensem yang pompuan dah cantik2 dah. tapi still member lagi, aku ingat lagi kenangan kite dari sekolah rendah sampai sekolah menengah. aku tak pernah lupa, aku kenal tipah time darjah 2 kat batu arang. time lawan pemadam ngan azly, danial, ngan hafizuddin dulu. pastu aku ingat jugak time aku gaduh ngan anuar dulu, lame gyler. hehe... masuk sekolah menengah aku kenal fasha aku rapat ngan dia, pastu aku kenal azmer. nadirah, ayu aku kenal time darjah 6. pastu aku kenal afiq pulak, masuk form 4 aku kenal ahmad acap, nazrul, ngan budak kelas yang lain. dorang nie banyak betol kerenah, pening jugak aku tengok dorang kadang2 tapi dorang nie lah harta aku yang tak ternilai. dengan dorang macam2 kenangan aku ade, pahit, manis, suka, duka, pendek kata lengkap lah. dengan dorang macam2 aku belajar, erti kawan, sahabat, member. serius aku tak tau kenapa aku boleh sayang gyler kat dorang nie, sampaikan ape sekalipon yang aku buat dorang nie tak pernah aku buang dari ingatan tau. senang citer ape pon yang aku buat dalam hidup aku kena ade dorang, sikit pon ingatan tu kena ade. dorang macam segala2nya bagi aku, kekuatan aku pembakar semangat segalanya lah. aku bersyukur sangat, sebab aku ade dorang nie dalam hidup aku. pelengkap hidup aku, dorang nie lah. aku bersyukur sangat sebab DIA bagi aku hadiah paling mahal kat dunia nie, dorang nie lah hadiahnyer. perkenalan antara aku dengan dorang adalah anugerah yang tak mungkin aku sia2 kan, dorang permata yang takkan ada gantinya. sungguh aku sayang dorang sangat2.



hati yang punya seribu rahsia
~farhana~ 

No comments:

Post a Comment