Wednesday 22 August 2012

KUNCI PADA HATI

terkunci hati ini ibarat terkunci, dan tak dapat di buka lagi. walaupun ada yang ingin masuk dan aku cuba membukanya, tapi cubaan itu gagal kerana kunci yang diletakakan pada hatiku kali ini sangat kuat. aku bukan tak mahu melupakan, tapi aku sedang cuba melupakan cuma masa yang aku perlukan agak lama. kerana aku benar2 penat kali ini, penat menampal luka di hati dan mungkin juga kerana aku pernah berjanji dia yang terakhir dan sekiranya hubungan aku dan dia berakhir tiada lagi pengganti. kerana aku mahu fokus dalam pelajaran, itu kata hati aku dan aku seolah2 terikat dengan kata2 itu. aku mahu biarkan kenangan itu berkubur tanpa nisan, supaya aku tidak mencarinya lagi. tapi aku manusia biasaa dan adakalanya kenangan itu terusik jua, maaf bukan aku sengaja tapi aku juga manusia biasa yang punya kelemahan dan kekurangan. aku harap ada insan yang boleh membuka kunci di hati ini dan membantu aku menampal luka pada hati ini bersama.



hati punya seribu rahsia
~farhana~

No comments:

Post a Comment